L’Ajuntament de Roda de Ter va celebrar el ple de juny el passat dimarts, 18 de juny. Els dos punts de l’ordre del dia es van aprovar per unanimitat.
El primer tractava de l’adjudicació del contracte de cessió de l’ús del local (Barrestaurant) situat als baixos del Casal d’avis de Can Planoles. L’adjudicació es va fer a l’Hostal Sant Jordi de Roda de Ter.
L’altre punt de l’ordre del dia va consistir en donar suport al Correllengua 2013, organitzat des de la Coordinadora d’Associacions per la Llengua catalana (CAL) i que enguany ret homenatge a la figura de Miquel Martí i Pol en el 10è aniversari de la seva mort. El Correllengua 2013, a nivell de Catalunya, s’iniciarà a Roda de Ter. També s’ha escollit aquesta població pel fet que el de Roda de Ter és un dels Correllengua més consolidats del país.
El ple de Roda de Ter va donar suport al Correllengua com a instrument reivindicatiu de la societat a favor de la plena normalització en l’ús social de la llengua arreu dels territoris de parla catalana i a favor de la seva unitat. El ple també va donar suport a les entitats i grups del municipi interessats en organitzar el Correllengua i aportar la infraestructura i ajuda necessària per al bon desenvolupament de les activitats programades.
El Correllengua 2013 retrà homenatge a la figura de Miquel Martí i Pol
La festa a tot el país s’iniciarà a Roda de Ter
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 21 de juny de 2013 a les 17:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»