El Correllengua al Bisaura ja ha començat. Aquest diumenge, dia 30 d’octubre, la quitxalla de Montesquiu ha sortit al carrer per jugar a jocs de cucanya, després d’un bon esmorzar, a la plaça major. La festa ha acabat amb una passejada per tota la vila amb els Gegants de Montesquiu i els de Sant Vicenç de Torelló, que també van portar els seus grallers per fer més xerinola.
Aquest divendres, dia 4 de novembre, serà el torn a Sant Quirze amb una xerrada sobre la bandera apareguda a Salamanca d’una organització d’ajuda als presos republicans i comunistes d’aleshores, anomenada Socors Roig Internacionalista, i que tenia seu al poble. Cal recordar que l’Ajuntament de Sant Quirze, en assabentar-se’n, ja ha començat a fer els passos perquè sigui retornada al poble a través de la Comissió de la Dignitat que és qui ha fet pública la troballa.
La xerrada es portarà a terme a la sala d’actes d’Unnim, a les 9 del vespre, i comptarà amb la participació de Pep Cruanyes, advocat i membre de la Comissió de la Dignitat, i Víctor Bordas, historiador del Bisaura. L’acte està organitzada per l’associació independentista del Bisaura l’Eixida.
El Correllengua arriba al Bisaura
Cultura i Mitjans
Aquest divendres, xerrada sobre una bandera apareguda a Salamanca.
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de novembre de 2011 a
les 17:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic inicia la nova temporada d’«A flor de pell» a les Adoberies per posar en relleu l’herència dels pellaires
-
Cultura i Mitjans
Les «joies ocultes» del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Pelat i Pelut oferiran un últim concert a Folgueroles
-
Cultura i Mitjans
Solemne, alegre i calorosa diada de Sant Miquel dels Sants a Vic
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges de la diada de Sant Miquel dels Sants de Vic
-
Cultura i Mitjans Vic celebra una nova Diada de Sant Miquel dels Sants
