El Correllengua al Bisaura ja ha començat. Aquest diumenge, dia 30 d’octubre, la quitxalla de Montesquiu ha sortit al carrer per jugar a jocs de cucanya, després d’un bon esmorzar, a la plaça major. La festa ha acabat amb una passejada per tota la vila amb els Gegants de Montesquiu i els de Sant Vicenç de Torelló, que també van portar els seus grallers per fer més xerinola.
Aquest divendres, dia 4 de novembre, serà el torn a Sant Quirze amb una xerrada sobre la bandera apareguda a Salamanca d’una organització d’ajuda als presos republicans i comunistes d’aleshores, anomenada Socors Roig Internacionalista, i que tenia seu al poble. Cal recordar que l’Ajuntament de Sant Quirze, en assabentar-se’n, ja ha començat a fer els passos perquè sigui retornada al poble a través de la Comissió de la Dignitat que és qui ha fet pública la troballa.
La xerrada es portarà a terme a la sala d’actes d’Unnim, a les 9 del vespre, i comptarà amb la participació de Pep Cruanyes, advocat i membre de la Comissió de la Dignitat, i Víctor Bordas, historiador del Bisaura. L’acte està organitzada per l’associació independentista del Bisaura l’Eixida.
El Correllengua arriba al Bisaura
Aquest divendres, xerrada sobre una bandera apareguda a Salamanca.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 02 de novembre de 2011 a les 17:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals