L’equip mòbil del programa “Divendres”, que s’emet cada tarda a TV3, visitarà la setmana que ve Viladrau, amb motiu de la imminent Fira de la Castanya i dels actes previs a la nit de Tots Sants. L’equip mòbil del magazín, encapçalat pel presentador Espartac Peran, s’instal·larà a la plaça Major, des d’on es faran diverses connexions durant tota la setmana. Els col·laboradors habituals de “Divendres”, com l’escriptor Màrius Serra, el periodista David Balaguer i el cuiner Pep Nogué, entre altres, duran a terme els seus espais des d’aquesta localitat osonenca.
A banda de tots els detalls al voltant de la fira, i també el Ball de Bruixes previst per a la nit de la castanyada, els principals racons, activitats i tradicions del municipi i l’àrea que l’envolta protagonitzaran aquest nou pas de “Divendres” per Viladrau.
El magazín de les tardes de TV3, conduït per Helena Garcia Melero i Espartac Peran, i coproduït per El Terrat, visita cada setmana una població de Catalunya.
-------------------
Galeries de fotos de la Fira de la Castanya de Viladrau:
- 2012
- 2011
- 2010
- 2009
El «Divendres» de TV3 es trasllada a Viladrau
La Fira de la Castanya i el Ball de Bruixes, alguns dels temes que es tractaran
ARA A PORTADA
Publicat el
16 d’octubre de 2015 a
les 18:41
Actualitzat el
16 d’octubre de 2015 a les
18:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El COAC organitza una xerrada de mobilitat amb perspectiva de gènere a la seu de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 27 i 28 de febrer i 1 de març
-
Cultura i Mitjans
La Fundació Vedruna obrirà al públic la casa de Vic on va viure la fundadora de la congregació
-
Cultura i Mitjans
Els últims compassos del carnaval a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La Mocadera de Vic s'estrena amb èxit
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges de l'estrena de La Mocadera, la nova fira de Vic dedicada a l'embotit artesà català
