Aquest cap de setmana, dies 7, 8 i 9 d’octubre tindrà lloc a Manlleu la quarta edició del MúsicaLleu, el festival de música independent en català. Enguany, el certamen incorpora una mostra d’il•lustració infantil, que es podrà veure a la sala d’exposicions de Can Patalarga i es podrà visitar del 8 al 30 d’octubre. La inauguració d’aquesta exposició es farà aquest divendres 7 d’octubre a les 20 h i serà l’acte que donarà el tret de sortida al MúsicaLleu 2011.
El dissabte 8 d’octubre a partir de les 22:30 h, a la sala d’exposicions de Can Puget, hi ha programada una nit de concerts amb el següent cartell: Granit, Giorgio Basmatti & Yon Vidaur, Fajardo i L’hereu escampa.
I per últim, el diumenge 9 d’octubre a partir de les 5 de la tarda, tindrà lloc la intervenció de les escriptores Muriel Villanueva i Núria Perpinyà a la sala d’exposicions Can Puget.
El festival MúsicaLleu compta amb el suport de l’àrea de Joventut i Cultura de l’Ajuntament de Manlleu.
El festival MúsicaLleu incorpora una mostra d’il•lustració
Dissabte, nit de concerts.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’octubre de 2011 a
les 18:11
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Ramon Mas publica un assaig poètic i filosòfic que reflexiona sobre la pèrdua de les persones estimades
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 29, 30 i 31 de maig
-
Cultura i Mitjans El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Cultura i Mitjans Un acord «in extremis» evita el tancament del monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans
Fillas de Cassandra, Anna Andreu i Cia. Manolo Alcántara actuaran al Cantilafont
