Les entitats del Lluçanès que promouen activitats culturals es poden acollir a la nova línia d'ajuts que ha creat el Consorci. L'objectiu és donar projecció i fomentar la professió cultural del territori.
S'hi destinaran 2.000 euros del pressupost a repartir entre diverses entitats. Rebran una subvenció de 300 euros aquells projectes que tinguin entre 50 i 70 punts, i 150 euros aquells que estiguin entre els 35 i 50. Per poder optar a la subvenció, el projecte ha de superar un mínim de 35 punts.
Els criteris d'avaluació es basaran en la representativitat, solidesa i trajectòria de l’entitat, la capacitat d’organització i d’innovació, les estratègies de comunicació i difusió de les activitats i la qualitat i innovació del projecte presentat.
La convocatòria ja es troba operativa i quedarà oberta de forma permanent fins que s'esgotin els 2.000 euros del pressupost.
El Lluçanès donarà ajuts a entitats culturals de la comarca
El Consorci repartirà 2.000 euros entre els projectes que compleixin els criteris de puntuació
Ara a portada
Publicat el 16 d’agost de 2021 a les 15:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA
-
Cultura i Mitjans Una nova Pasqua Florida amb les Caramelles del Roser de Sant Julià de Vilatorta