Aquest any, les festes de Nadal i Cap d’Any s’escauen en dimecres, motiu pel qual el mercat setmanal de Torelló haurà de canviar de data. La normativa determina que quan els dies de Nadal i Cap d’Any s’escauen en dimecres, el mercat ambulant es passa al dimarts de la mateixa setmana.
Per tant, els mercats de la setmana de Nadal i de la setmana de Cap d’Any se celebraran els dimarts 24 i 31 de desembre. Des de l’Ajuntament ja s’ha notificat aquesta circumstància als marxants del mercat setmanal.
El mercat setmanal de Torelló canvia de dates per Nadal
Se celebrarà els dies 24 i 31 de desembre
ARA A PORTADA
-
Aliança Catalana fitxa un fundador de l'entitat espanyolista Societat Civil Catalana Irene Giménez Vinyet
-
Seguretat, civisme i creixement demogràfic, els «reptes» del govern de Vic per l'últim any de mandat Irene Giménez Vinyet
-
-
-
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans Irene Giménez Vinyet
Publicat el
05 de desembre de 2013 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
-
Cultura i Mitjans
Guia útil per l'edició més multitudinària del Cabró Rock de Vic
