Aquest any, les festes de Nadal i Cap d’Any s’escauen en dimecres, motiu pel qual el mercat setmanal de Torelló haurà de canviar de data. La normativa determina que quan els dies de Nadal i Cap d’Any s’escauen en dimecres, el mercat ambulant es passa al dimarts de la mateixa setmana.
Per tant, els mercats de la setmana de Nadal i de la setmana de Cap d’Any se celebraran els dimarts 24 i 31 de desembre. Des de l’Ajuntament ja s’ha notificat aquesta circumstància als marxants del mercat setmanal.
El mercat setmanal de Torelló canvia de dates per Nadal
Se celebrarà els dies 24 i 31 de desembre
ARA A PORTADA
-
Les víctimes de l'incendi de Manlleu tenien entre 14 i 18 anys i han mort per inhalació de fum Redacció
-
Què hi feia un grup de joves passant la nit als trasters d'un edifici de Manlleu? El que sabem i el que no Marc Orts i Cussó
-
-
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
05 de desembre de 2013 a
les 16:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del multitudinari Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Neix un premi a l'excel·lència comunicativa en català en l'explicació dels fenòmens meteorològics o científics
-
Cultura i Mitjans
Taradell celebra una Jornada per Palestina aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Torelló estrena un àlbum de cromos dedicat a la cultura popular del municipi
-
Cultura i Mitjans
La disbauxa ja és aquí: el Pullassu dona el tret de sortida al Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Roda de Ter commemora 1.200 anys d'història
