El Museu de l’Art de la Pell de Vic s’obre a cultures d’arreu del món

Publicat el 15 de gener de 2009 a les 16:24

En aquesta primera fase, es posarà en marxa un Comitè d’Assessorament Cultural que, a partir d’entrevistes amb profunditat amb persones d’un mateix país d’origen, documentarà més d’una vintena de peces de la col•lecció amb vivències i coneixements personals relacionats amb la peça.

En una segona fase aquest treball de documentació i recerca veurà la llum, en una sèrie d’exposicions monogràfiques sobre les diferents cultures documentades. D’aquesta manera s’aprofita la diversitat de procedències a Osona per enriquir culturalment la col•lecció del MAP i la societat d’Osona.

En aquesta trobada s’ha donat la benvinguda als participants del projecte i s’han detallat els objectius i metodologia del projecte.