El concert d’òpera de la soprano Miki Mori i les nadales donaran el tret de sortida, aquest cap de setmana, dels actes de Nadal a Prats. Llavors, s’iniciaran activitats per a tots els gustos, que s’allargaran més de dues setmanes.
Del programa, destaca el caga tió, el tradicional Txupinassu de Nadal, la sortida del solstici d’hivern i el concert del grup Mural. La cavalcada de Reis i una discomòbil tancaran les propostes el 5 de gener.
- Programa d’actes
- Més informació del concert d’òpera
El Nadal, a Prats
Cultura i Mitjans
Un concert d’òpera i Nadales inicien més de dues setmanes d’activitats.
ARA A PORTADA
-
Societat Manlleu adapta la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa per les previsions de pluja Irene Giménez i Vinyet
-
Societat La Fira del Porc i la Cervesa de Manlleu reivindica la tradició xarcutera i cansaladera de la vila ACN
-
Cultura i Mitjans Manlleu es prepara per a la 33a edició de la Fira del Porc i la Cervesa Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 2, 3 i 4 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Societat La Guàrdia Urbana de Vic afirma que els delictes lleus van a la baixa Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
18 de desembre de 2009 a
les 16:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa la primera Festa dels Serveis
-
Cultura i Mitjans
El Festival Protesta torna a Vic amb 37 pel·lícules de cinema social
-
Cultura i Mitjans
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de setembre
-
Cultura i Mitjans
El grup d'Osona Pla Moguda, guanyador del concurs Sona9 2026
-
Cultura i Mitjans
La 38a edició del Mercat de Música Viva de Vic tanca amb 170.000 assistents
