El Telecentre Lluçà ofereix una àmplia oferta formativa amb cursos d'ofimàtica, tallers de realització de tràmits per Internet, música on-line i tractament d'imatge digital entre les propostes que destaquen en la nova programació prevista per a aquesta tardor. La dinamitzador del Punt TIC de Lluçà, Laura Villena, destaca que l'objectiu és apropar la població a les noves tecnologies i potenciar el teletreball.
Lluçà és un municipi del Lluçanès que ocupa una extensió de 53 quilòmetres quadrats, amb una densitat de població de 5 habitants per quilòmetre quadrat. Aquest Punt TIC té entre els seus objectius contribuir en el manteniment de la població al territori, modernitzar l'estructura productiva, facilitar el retorn de treballadors i professionals especialitzats, difondre les tecnologies del coneixement i de la informació i actuar com a centre tecnològic local. El punt ofereix també accés públic a Internet i pretén acostar la població a les noves tecnologies i potenciar el teletreball.
En aquest reportatge, fet per la Xarxa Punt Tic, coneixerem també alguns arguments sobre el paper que juguen les noves tecnologies en el món rural.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2011 a les 18:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025