El Telecentre Lluçà ofereix una àmplia oferta formativa amb cursos d'ofimàtica, tallers de realització de tràmits per Internet, música on-line i tractament d'imatge digital entre les propostes que destaquen en la nova programació prevista per a aquesta tardor. La dinamitzador del Punt TIC de Lluçà, Laura Villena, destaca que l'objectiu és apropar la població a les noves tecnologies i potenciar el teletreball.
Lluçà és un municipi del Lluçanès que ocupa una extensió de 53 quilòmetres quadrats, amb una densitat de població de 5 habitants per quilòmetre quadrat. Aquest Punt TIC té entre els seus objectius contribuir en el manteniment de la població al territori, modernitzar l'estructura productiva, facilitar el retorn de treballadors i professionals especialitzats, difondre les tecnologies del coneixement i de la informació i actuar com a centre tecnològic local. El punt ofereix també accés públic a Internet i pretén acostar la població a les noves tecnologies i potenciar el teletreball.
En aquest reportatge, fet per la Xarxa Punt Tic, coneixerem també alguns arguments sobre el paper que juguen les noves tecnologies en el món rural.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2011 a les 18:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans «El So de les Cases» incorpora l'Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic com a nou espai per concerts
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona