Com cada any, el Patronat d’Estudis Osonencs convoca el Premi Plana de Vic, amb el suport d’Unnim – Obra Social i de l’Ajuntament de Vic. Aquest any el premi és al millor treball de la branca de lletres que tingui interès per a la comarca d’Osona.
Els treballs aspirants al premi, que està dotat amb 4.000 euros, hauran de ser inèdits, redactats en català, i tenir un mínim de 100 i un màxim de 200 pàgines de 2.100 caràcters (inclosos els espais). Es valoraran especialment aquelles obres que, per les seves característiques, siguin adequades per a la publicació en alguna de les sèries bibliogràfiques que edita el Patronat. El termini de presentació de treballs acabarà el 15 de setembre de 2011.
Dins de la branca de lletres queden compreses l’Arqueologia, l’Art, la Bibliologia, la Demografia, el Dret, l’Economia, la Filosofia, la Història, la Literatura, la Llengua, la Música, la Sociologia i aquelles altres especialitats, com ara les interdisciplinàries, que puguin relacionar-se amb les esmentades.
Com és habitual, el veredicte del Premi es farà públic en el transcurs de l’acte acadèmic de la Festa Anual del Patronat d’Estudis Osonencs.
El Patronat d’Estudis Osonencs convoca el Premi Plana de Vic 2011
Cultura i Mitjans
El guardó al millor treball de la branca de lletres està dotat amb 4.000 euros.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Una campanya del GDT vol mobilitzar la ciutadania davant els «costos» ambientals, socials i econòmics del porcí ACN
-
Economia Osona aposta per reconvertir granges i naus en desús per al cultiu de bolets Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Cultura Denuncien una macroestafa amb les entrades dels concerts de comiat d'Oques Grasses Marc Orts i Cussó
Publicat el
09 d’abril de 2011 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
-
Cultura i Mitjans
El Lluçanès acull les Jornades d'Arqueologia 2026 a la Catalunya Central
-
Cultura i Mitjans
Joves de Vic s'apropen a la poesia a través del rap
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents
-
Cultura i Mitjans
El Parlament atorga la Medalla d'Honor a Pilarin Bayés
