Com cada any, el Patronat d’Estudis Osonencs convoca el Premi Plana de Vic, amb el suport d’Unnim – Obra Social i de l’Ajuntament de Vic. Aquest any el premi és al millor treball de la branca de lletres que tingui interès per a la comarca d’Osona.
Els treballs aspirants al premi, que està dotat amb 4.000 euros, hauran de ser inèdits, redactats en català, i tenir un mínim de 100 i un màxim de 200 pàgines de 2.100 caràcters (inclosos els espais). Es valoraran especialment aquelles obres que, per les seves característiques, siguin adequades per a la publicació en alguna de les sèries bibliogràfiques que edita el Patronat. El termini de presentació de treballs acabarà el 15 de setembre de 2011.
Dins de la branca de lletres queden compreses l’Arqueologia, l’Art, la Bibliologia, la Demografia, el Dret, l’Economia, la Filosofia, la Història, la Literatura, la Llengua, la Música, la Sociologia i aquelles altres especialitats, com ara les interdisciplinàries, que puguin relacionar-se amb les esmentades.
Com és habitual, el veredicte del Premi es farà públic en el transcurs de l’acte acadèmic de la Festa Anual del Patronat d’Estudis Osonencs.
El Patronat d’Estudis Osonencs convoca el Premi Plana de Vic 2011
El guardó al millor treball de la branca de lletres està dotat amb 4.000 euros.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 d’abril de 2011 a
les 18:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Ramon Mas publica un assaig poètic i filosòfic que reflexiona sobre la pèrdua de les persones estimades
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 29, 30 i 31 de maig
-
Cultura i Mitjans El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Cultura i Mitjans Un acord «in extremis» evita el tancament del monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans
Fillas de Cassandra, Anna Andreu i Cia. Manolo Alcántara actuaran al Cantilafont
