

El programa es va enregistrar el passat mes d’agost. L’emissió dels capítols es farà cada diumenge a la mateixa hora.
Entre les concursants hi ha una noia de Vic, la Cristina (foto a la dreta, i presentació en vídeo, a sota) a qui tothom coneix com la Core perquè li agrada la música hard core. A la seva presentació, el web del programa diu que la podeu trobar en una discoteca de Vic, “enlluernant els nois per la seva forma de ballar, una mescla entre el funky, el house i l’electro”.
Rècord d’audiència a la TDT
Amb un 4,8% de quota de pantalla, l’espai va aconseguir el diumenge per la nit la millor estrena de la història d’MTV a l’Estat espanyol i el millor llançament de la TDT des de l’apagada tecnològica.
Gairebé un milió d’espectadors (956.000), amb un alt percentatge de joves, van seguir el primer capítol de “Gandia Shore". A més, els comentaris i les anècdotes del programa van aconseguir sis trending topics a la xarxa social de Twitter.
Vegeu els primers capítols de ‘Gandia Shore’