L’acte va tenir lloc a 2/4 de 9 del vespre al Punt Jove Can Licus de Tona i hi van assistit els participants finalistes, els que complien les bases del concurs, els tres membres del jurat i els responsables tècnics del projecte.
Enguany els membres del jurat han estat: Francesc Marxant, fotògraf i membre de l’Agrupació de Fotografia de Taradell, Xevi Vilaregut, fotògraf i membre de l’Agrupació de Fotografia de Manlleu, i Anna Solasegalés, guanyadora del concurs Fotoenviatge’t 2007.
El jurat va poder valorar les fotografies a concurs ja exposades en una mostra conjunta que recorrerà els municipis mancomunats i que quedarà exposada en primer lloc a Tona a Can Licus fins al 17 de novembre.
L’exposició també es podrà veure properament a Balenyà-Els Hostalets (a partir de l’1 de desembre), a Folgueroles (del 15 de desembre fins al 12 gener), a Seva (del 12 al 26 de gener), a Santa Eulàlia de Riuprimer, Muntanyola, Taradell en dates encara per confirmar, i a Aiguafreda i St. Martí de Centelles el mes de març.
