El trio d'Aiguafreda i Centelles, Els Catarres, tancaran la gira de presentació del disc Big Bang amb una bateria de set concerts a Barcelona a partir del proper mes de novembre. Després d'aquesta gira, faran una aturada temporal "indefinida", en cap cas un comiat.
Tal com han explicat a la roda de premsa d'aquest dimarts, “podríem estar tocant sense parar perquè ens encanta, però creiem que amb una cosa artística necessites refrescar-te després de tant temps, per no acabar caient en el mateix”, raona Èric Vergés. “Volem fer un pas més”, afegeix Jan Riera, i per assolir-ho el grup aposta per una “desconnexió total”.
Sota el títol "L'últim adéu", Els Catarres han aprofitat el comiat per reivindicar les sales de concerts com espais “imprescindibles” per a la bona música en directe, coincidint amb el 15è aniversari de l'Associació de Sales de Concerts de Catalunya. Sidecar, Luz de Gas, Apolo, Barts, Bikini, Razzmatazz i Heliogàbal són les places escollides pels concerts, cada un amb fórmules i convidats especials, que oferiran entre el 10 i el 19 de novembre.
Cada concert tindrà característiques diferents. El grup en desvetllarà les característiques més endavant, però d’entrada se sap ja que a la Sala Barts oferiran un concert “especial famílies” (en diumenge i horari de tarda), o que a l’Heliogàbal actuaran amb la formació original, és a dir, Èric Vergés, Jan Riera i Roser Cruells. Les entrades pels concerts ja estan a la venda.
Aquest dilluns, Els Catarres van presentar el seu nou videoclip de la cançó Estels al vent, que forma part del tercer disc d'Els Catarres, Big Bang.
Els Catarres s'acomiaden «indefinidament» en set concerts a les principals sales de Barcelona
El grup recalca que necessiten "refrescar-se" i desconnectar durant un temps | Actuaran a les principals sales en formats de característiques diferents
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2016 a les 18:03
Actualitzat el 07 de juny de 2016 a les 18:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Festa Major d'Olost 2025: programació d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Identitat, tradició i cultura popular: Manlleu escalfa motors per la Festa Major 2025
-
Cultura i Mitjans Les excavacions al Casol de Puigcastellet mostren evidències d'antigues pedreres d'època ibèrica
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 1, 2 i 3 d'agost
-
Cultura i Mitjans Tona es prepara per a la Festa Major d'Estiu
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 de juliol