Gurb ja ho té tot a punt per celebrar la seva festa major. Arrenca aquest dissabte amb el concert jove al pavelló municipal. Hi tocarà Pau Pratso, Sixtus i tot seguit punxarà música DJVelasco.
El mateix dia hi haurà una trobada de Sketchcrawl al matí i cinefòrum amb la pel·lícula La revolució silenciosa, a la tarda.
La programació s'allargarà durant les tres setmanes vinents amb diverses activitats, esportives, lúdiques i festives per a totes les edats. El Castell de Focs del dimarts 30 de novembre posarà punt final a la festa major. Podeu consultar la programació en aquest enllaç.
Els concerts de Pau Pratso i Sixtus donen el tret de sortida a la festa major de Gurb
L'acte que acabarà amb DJVelasco serà aquest dissabte a la nit
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de novembre de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Cultura i Mitjans Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Cultura i Mitjans «El So de les Cases» incorpora l'Arxiu i Biblioteca Episcopal de Vic com a nou espai per concerts
-
Cultura i Mitjans El Casino de Vic estrena «Carn de Perol», el primer micròfon obert d'humor d'Osona