La colla gegantera de Vilatorta i Vilalleons celebren aquest dissabte, 10 de maig, el trentè l'aniversari dels seu gegants, en Pàmfil i l’Elisenda. Els homenatjats, amb una imatge renovada presentaran un nou ball.
La festa es portarà a terme al llarg de tot el dia a Sant Julià de Vilatorta, amb una trobada de gegants en la que hi participaran 30 colles d’arreu de Catalunya. A la vetllada no hi faltarà de res: xocolatada, tallers, fira gegantera, dinar de germanor, cercavila, sopar geganter i un fi de festa amb el grup Gallina de pell.
Els gegants de Sant Julià de Vilatorta compleixen 30 anys
Gran festa per commemorar l’aniversari d’en Pàmfil i l’Elisenda
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2014 a
les 19:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de febrer
-
Cultura i Mitjans
Oques Grasses, La Gossa Sorda i Joan Dausà encapçalen el cartell del Cabró Rock de Vic més multitudinari
-
Cultura i Mitjans
La tòfona negra i el seu univers gastronòmic, protagonistes del Trufforum de Vic
-
Cultura i Mitjans Vic impulsa un festival per atraure infants i joves al món del llibre, la lectura en català i la il·lustració
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de gener
-
Cultura i Mitjans
L'artista Roc BlackBlock crea dos murals per reivindicar el calendari festiu i cultural de Tona
