Ho reconeixem. Tenim una debilitat pels vídeos a càmera lenta (slow-motion). S'enregistren amb càmeres d'alta velocitat, sovint aparells molt cars, i ofereixen resultats sorprenents. Però què fa que aquests vídeos siguin tan fascinants? Les imatges resultants són riques en matisos i detalls, allò que escapa a ull nu esdevé un univers sencer i s'aprecia el comportament dels dels materials de forma radicalment diferent. I el seu efecte és hipnòtic.
Precisament a aquesta encomiable tasca es dediquen els The Slow Mo Guys, un grup d'especialistes format per dos amics als que els hi agrada mostrar-nos el món d'una forma diferent i de passada fer algunes animalades. Realitzen experiments d'allò més variats i els enregistren a càmera lenta, utilitzant diferents velocitats. Com a mostra, us hem preparat un petit recull:
En aquest vídeo utilitzen una ballesta per fer explotar ampolles de refresc:
En aquest altre salten sobre un matalàs d'aigua (té sorpresa final):
Un cop de pilota a la cara a càmera lenta fa molt més mal. Tot sigui per la ciència.
No podien faltar els melons explosius!
Fan unes crispetes?
També han realitzat una sèrie on es dediquen a destrossar andròmines a cops de martell durant una setmana. En diuen SledgeHammer Week. En resum, tenen moltíssim material i l'actualitzen regularment. Podeu veure tots els seus vídeos al seu Facebook o bé visitant el seu canal de Youtube. Molt recomanables.
ARA A PORTADA
-
-
Catalunya es vesteix de gala per Sant Jordi amb centenars de parades de llibres i roses Gerard Mira | Neus Climent | Marc Orts i Cussó
-
Les recomanacions literàries (en clau local) de les llibreries de Vic per aquest Sant Jordi Irene Giménez Vinyet
-
-
Marina Quintana serà la candidata d'Aliança Catalana a Roda de Ter a les eleccions municipals del 2027 Redacció
Publicat el
22 de juny de 2013 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 24, 25 i 26 d'abril
-
Cultura i Mitjans
Jordi Domènech estrena a Vic la seva primera òpera, una proposta contemporània d'inspiració barroca
-
Cultura i Mitjans
El vas funerari del segle XVIII localitzat a l'església dels Dolors de Vic conté les restes de 33 persones
-
Cultura i Mitjans
Alumnes de les escoles de Centelles fan una cadena humana per traslladar llibres a la nova biblioteca
-
Cultura i Mitjans
Prop de 2.500 alumnes de 21 centres educatius han participat en el projecte Art i Escola de l'ACVIC
-
Cultura i Mitjans
El Seminari de Vic crea el primer menú litúrgic dedicat a la Moreneta
