Un espectacle d'humor, al Centre Cultural Costa i Font i a càrrec de La Sutra, donarà aquest dimecres, 19 d’agost, el tret de sortida dels actes de la festa major de Taradell. que s’allargarà fins al dia 26. Com a actes destacats del programa, hi ha el mercat d’intercanvi de joguines, el pregó a càrrec de Rosa Codina, els concerts al Pujoló, l’obra de teatre “Mascles” i un espectacle de circ, entre d’altres propostes.
El gran atractiu de la festa major, però, tornarà a ser la festa d’en Toca-sons, que tindrà el seu punt àlgid els dies 24 i 25. El dilluns, amb el pregó. El dimarts, la gran festa, amb el Toc del Sometent, l’arribada al poble del bandoler i el judici final, amb veredicte incert.
- Programa d’actes de la festa major
- Festa major jove
- Butlletí municipal, dedicat a la festa major
- Més informació de la festa d'en Toca-sons
- Revista d'en Toca-sons
- Fotos i vídeos de la festa major i la festa d'en Toca-sons, 2008
- Més fotos de la festa d'en Toca-sons
- Encara unes quantes fotos més
En Toca-sons tornarà a posar de potes enlaire tota la festa major de Taradell
L’arribada del bandoler és el gran atractiu del programa, que arrenca aquest dimecres.
Ara a portada
Publicat el 16 d’agost de 2009 a les 09:16
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Lluçanès celebra una nova edició del cicle Païssa
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire