Aquest cap de setmana, la companyia Sercam Shows presenta el seu darrer treball “Esperit Amic” a Vic. El muntatge es podrà veure dins el marc de les activitats eqüestres del Mercat del Ram 2011.
Com els altres espectacles de la companyia, “Esperit Amic” es basa en la doma en llibertat dels animals. Una bonica història on un indi que te un poder innat sobre els animals es veu amenaçat per un caçarecompenses. Al llarg de la història, l’espectador podrà gaudir dels magnífics exercicis que els animals realitzen, només guiats per la ment i amb l’ajuda de la veu.
La representació començarà a les 7 de la tarda tant el dissabte com el diumenge i es realitzarà a la pista número 1 de sorra, situada al Sucre.
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’abril de 2011 a les 17:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Atlàntida de Vic estrena una producció pròpia sobre l'obra poètica i teatral de Lluís Solà
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 10, 11 i 12 d'octubre
-
Cultura i Mitjans Manlleu viu una multitudinària 32a edició de la Fira del Porc i la Cervesa
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 d'octubre
-
Cultura i Mitjans Vic acull una nova edició de la Fira d'Economia Circular
-
Cultura i Mitjans Vistes, tastos i experiències de proximitat: així serà el Benvinguts a Pagès a Osona i el Lluçanès