FESTA MAJOR D'HIVERN 2007
dies 20, 21 i 22 de gener
Â
ACTES RELIGIOSOS
Diumenge, dia 21
Migdia, a 2/4 d'1: OFICI SOLEMNE DE FESTA MAJOR en honor a Sant Vicenç, nostre Patró, harmonitzat amb cants a càrrec de la Coral Lloriana Jove.
ACTES POPULARS
Dissabte,dia 20
Matí a les 9:Â Â CAMINADA de Festa Major i esmorzar popular. Sortirem de la plaça de l'ajuntament.
Matí de 10 a 2:1er. CONCURS DE PINTURA RÀPIDA, inscripcions de 10 a 11 a l'aula de cultura de l'ajuntament, i un cop acabades les obres es poden anar portant al pavelló.
Tarda a les 2:Â Al pavelló entrega de premis de les obres del Concurs de pintura ràpida escollides pel jurat.
Tarda a les 5:Â Al pavelló espectacle infantil amb el MAG RAÜL amb el número ENIG-MÀGIC.
Nit a 2/4 d'11: TEATRE al pavelló amb l'obra "QUI PORTA LA TRUJA A MANAR" a càrrec de la companyia Nando Massaneda.
Diumenge dia 21
Matí a les 10: Acte inaugural de la celebració dels 1125 ANYS DEL CASTELL DE TORELLÓ a l'esplanada de l'escola de Sant Vicenç de Torelló, benvinguda càrrec de l'alcalde de St.Vicenç de Torelló. Seguidament el Centre excursionista de St.Vicenç, el de Torelló i tothom que vulgui, pujaran al Castell de Torelló pe col•locar la placa commemorativa.
Matí a les 10 : Sortida de la 1ª DUATLÓ EL CASTELL (el recorregut el trobareu al fulletó que us ha arribat a l'hora de fer les inscripcions).
Matí a les 11:Â A la sala vestíbul de les escoles de St.Vicenç de Torelló, conferència "HISTÒRIA DEL CASTELL DE TORELLÓ" a càrrec de la historiadora IRENE LLOP. Després de la conferència hi haurà una cercavila amb el gegants i grallers dels tres pobles, St. Vicenç de Torelló, Vila-seca, St. Pere de Torelló i Torelló, des de les escoles fins al pavelló de Sant Vicenç que finalitzarà amb un esmorzar popular .
Arribada dels participants de la 1ª Duatló i entrega de premis.
Tarda a les 5:Â Â BINGO a càrrec de l'associació de comerciants i el Club Bàsquet de Sant Vicenç. A la mitja part, entrega de premis de la Campanya de fidelització del comerç local.
Dilluns, dia 22
Tarda de 4 a 7:Â Al pavelló, ESPORTS D'AVENTURA I CASTELLS INFLABLES a càrrec de l'empresa de lleure ANIGAMI.
ACTES ESPORTIUS
Dissabte,dia 20
Matí a les 10: A Borgonyà, l'equip Infantil E.E. GES NORD-COLLSUSPINA C.F.
Matí a les 10: A St. Pere de Torelló, l'equip Benjamí E.E. GES NORD-CENTELLES U.E.
Matí a les 11,30: A Borgonyà, l'equip Cadet E.E. GES NORD-MANLLEU E.C.
Matí a les 12: A Sant Vicenç, l'equip Benjamí E.E. GES NORD-ST. MIQUEL DE BALENYÀ.
Matí a les 12: A Sant Pere de Torelló, l'equip Aleví 2ª divisió E.E. GES NORD-C.F. PRADENC.
Tarda a les 15,30:Â A Sant Vicenç de Torelló, el 1er.equip U.E. ST.VICENÇ-LA GLEVA C.F.