La festa major de Folgueroles va començar el passat 2 de setembre amb la discomòbil, encetant així quinze dies de festa. Entre les activitats d'aquest cap de setmana, dissabte destaca el circ amb la Companyia Filigranes - El Circ Filixic a la tarda, i la botifarrada popular, seguit pel gran ball de festa Major amb Festuc Orquestra.
L'endemà diumenge, de bon matí hi haurà la tronada pels carrers de Folgueroles, i després xocolatada i cercavila de gegants i capgrossos, amb la Colla Gegantera i Grallera de Sant Julià. A la nit hi haurà el correfoc, a càrrec de la colla de diables.
La festa seguirà el dilluns a la tarda a la Font Trobada amb la Tornaboda. Els actes continuaran fins al diumenge 18 de setembre, amb la presentació oficial de l'equip del Folgueroles.
Folgueroles segueix amb la festa major
La cercavila dels gegants i els capgrossos, el gran ball de festa major i el correfoc, entre els actes destacats
ARA A PORTADA
-
Les víctimes de l'incendi de Manlleu tenien entre 14 i 17 anys i han mort per inhalació de fum Redacció
-
Què hi feia un grup de joves passant la nit als trasters d'un edifici de Manlleu? El que sabem i el que no Marc Orts i Cussó
-
-
-
En què han de gastar els catalans? La despesa es dispara en habitatge, mentre s'estanca en oci, educació o roba David Cobo
Publicat el
08 de setembre de 2016 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del multitudinari Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Neix un premi a l'excel·lència comunicativa en català en l'explicació dels fenòmens meteorològics o científics
-
Cultura i Mitjans
Taradell celebra una Jornada per Palestina aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Torelló estrena un àlbum de cromos dedicat a la cultura popular del municipi
-
Cultura i Mitjans
La disbauxa ja és aquí: el Pullassu dona el tret de sortida al Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Roda de Ter commemora 1.200 anys d'història
