
Aquest dijous, dia 29, va finalitzar el cicle estacional de poesia a l’estiu que ofereix per segon any consecutiu l’associació Amics de Verdaguer i la Casa Museu Verdaguer de Folgueroles. Més d’un centenar de persones han gaudit de l’ambient d’estiu i de la poesia a l’eixida del museu verdaguerià.
Aquest cicle ha estrenat l’espectacle A 5 metres de Silenci, protagonitzat pel cantautor Litus, l’actriu Sussana Caralt i el pianista Ricard Latorre; l’acte va reunir una setantena de persones, remarcant l’alta assistència de públic jove. El dijous 22 Eixir paraules va obrir els micròfons per a poder recitar a la casa del poeta; una quarantena de persones van disfrutar de les lectures d’un grup de joves entusiastes que revifen la literatura tot compartint les seves inquietuds amb els qui van sortir del públic per recitar poesia.
Per últim, aquest dijous la ruta nocturna La parla del Cel, a càrrec d’Anna Maluquer, va aplegar una cinquantena de persones que van recórrer els paratges verdaguerians del poble fins a l’ermita de la Damunt, on s’hi féu un recital sobre el poemari Al Cel de Jacint Verdaguer.