Dues competicions de motociclisme, en un circuit proper al Mas El Lió, van donar el tret de sortida fa uns dies a la festa major de Calldetenes. El dissabte, 19 de setembre, va tenir lloc la primera edició de la Resistència de Nens Osona. El dia següent, diumenge, va ser el torn de les 3 Hores de Resistència de Terra Osona. El cap de setmana del 19 i 20 de setembre, el gran atractiu va ser l'atorgament dels Premis Literaris.
Tot i aquesta obertura, alguns dels actes més importants s'han concentrat al voltant del del darrer cap de setmana. El pregó, a càrrec del grup Espardenya Teatre, els xupinassos, la inauguració de l'exposició d'artistes locals i una botifarrada popular han donat el tret de sortida, el passat dimecres 23 de setembre, al tram final de la festa major.
Les activitats s'han allargat fins aquest diumenge, 27 de setembre. Els actes més destacats, el correfoc, un concert de rock, un altre de la Big mama, la trobada de cotxes clàssics i la jornada castellera. El Castell de focs va posar el punt i final a la festa major.
Galeries de fotos (2009)
- 3 Hores de Resistència de Terra Osona (primer cap de setmana)
- Exposició d'artistes locals, pregó i botifarrada
- Activitats diverses (divendres 25)
- Activitats diverses (dissabte 26)
- Baixada de Carretons
Galeries de fotos d'anys anteriors
- Activitats diverses (2008)
- Cafè-concert i carrers engalanats (2008)
- Festa Major (2005)
Fotos: Calldetenes tanca nou dies de festa major
El correfoc, castells i una trobada de cotxes clàssics, actes destacats del cap de setmana.
Ara a portada
Publicat el 28 de setembre de 2009 a les 19:07
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»
-
Cultura i Mitjans Sant Jordi a Vic: un centenar de parades ompliran de roses i llibres la ciutat
-
Cultura i Mitjans Cinc municipis amb encant d’Osona i el Lluçanès segons la IA