Un campionat de truc i la discomòbil van donar el tret de sortida, aquest divendres 4 de setembre, a una nova edició de la festa major de Folgueroles. Les activitats, per a grans i petits, s’allargaran fins al 20 de setembre.
En aquest primer cap de setmana, s'han celebrat algunes activitats molt atractives, com la IV Trobada de cotxes clàssics, la caminada popular o la coca del mossèn a la cuina.
De la resta del programa, destaca la trobada castellera, amb els Nyerros de la Plana; la cantada d’havaneres, amb Peix Fregit; el correfoc, amb l’Eskamot de Calldetenes; el blues del Bibliobús, amb la Big Mama; el V Concurs Gastronòmic, la coca del mossèn a la cuina i la cercavila de gegants i capgrossos. També hi ha altres propostes com la tradicional baixada de carretons i un munt d’activitats infantils.
Una competició de tir al plat, i partits d’hoquei, basquet i futbol posaran el punt i final de la festa major, al pavelló de la població, el diumenge 20 de setembre.
- Tiquets i inscripcions anticipades
- Programa d’actes de la festa major i informacions diverses
- Més informació del concurs de coques (PDF)
Galeries de fotos d'anys anteriors
- Diada castellera (2008)
- Inauguració del camp de futbol (2008)
- Concurs de coques (2008)
- Mossen Quinto (2008)
- Concurs de colles sardanistes (2007)
- Trobada de vehicles classics (2007)
- Correfoc (2004)
Fotos: cotxes clàssics a la festa major de Folgueroles
Una caminada popular i el concurs gastronòmic, atractius del primer cap de setmana del programa.
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 07 de setembre de 2009 a les 15:58
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Un estiu «per a tothom» a Vic: oferta d'activitats educatives, esportives i lúdiques
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 13, 14 i 15 de juny
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»