[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=BTSTuHrEdZc[/youtube]
L’humor i la música en directe de Guillem Albà & The All In Orchestra ompliran aquest dissabte, 29 de novembre (21:30h), l’escenari de l’Auditori Teatre de Calldetenes amb l’espectacle “Marabunta”. La proposta és un muntatge de clown enèrgic i energètic combinat amb l'activitat instrumental de sis músics, sorprenentment hàbils amb qualsevol estil musical. En primer pla, el talent i la bogeria experta de Guillem Albà, improvisant gags absurds, cabaret i cançons pròpies.
“Marabunta”, el nou treball de Guillem Albà i The All In Orchestra, és descontrol amb classe. L’espectacle es va estrenar a Barcelona i ha estat de gira per Catalunya i el País Basc, i entre d’altres punts ha passat per la Fira de Tàrrega 2014.
Guillem Albà ha treballat en ràdio i publicitat, i ha col·laborat en curtmetratges i a la televisió, amb Andreu Buenafuente o Toni Clapès, i als programes "Crackòvia" i "Polònia". Al teatre ha treballat com a músic-actor amb diverses companyies i actuant com a clown fent gires per tot el món. L’any 2006 funda la seva companyia, amb la qual ha estrenat tres espectacles de creació: “Sketchofrenia”, “Flirt” i “Trau”. Ha guanyat diferents premis com el Premi del Públic a la Fira de Tàrrega o el Premi Especial del Jurat dels Premis Unnim. També ha dirigit espectacles de circ, diferents cabarets o fent la direcció escènica de grups de música com Anna Roig i l’Ombra de Ton Chien.
FITXA ARTÍSTICA
Idea original, Guió, i Composició musical: GUILLEM ALBÀ & THE ALL IN ORCHESTRA
Intèrprets: Guillem Albà, Manu Estoa, Iñaki Marquiegui, Edgar Gómez, Martí Soler / Roger Bas, Albert Comaleras, i Roc Albero / Ramon Figueras
Direcció artística: Guillem Albà
Direcció musical: Iñaki Marquiegui & Manu Estoa & The All In Orchestra
Direcció tècnica, i So: Marc Palet
Disseny Il·luminació: Oriol Ibáñez / Ignasi Solé
Textos cançons: Pau Escribano / Anna Roig / Tatiana Sánchez
Veu en off: Àngel Llàcer
Regidoria, producció i management: Blai Rodríguez
Guillem Albà porta a Calldetenes l'esbojarrada «Marabunta»
L’espectacle combina l'humor i la música instrumental
ARA A PORTADA
-
-
Dol a Manlleu per la mort de cinc joves en l'incendi d'un traster: «Estem molt tristos» Irene Giménez Vinyet
-
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat Irene Giménez Vinyet
-
Bona teca i molt d'ambient: les millors imatges del Dijous Llarder a la plaça Major de Vic Oriol Clavera
-
Publicat el
25 de novembre de 2014 a
les 18:10
Actualitzat el
25 de novembre de 2014 a les
18:17
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 20, 21 i 22 de febrer
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del multitudinari Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Neix un premi a l'excel·lència comunicativa en català en l'explicació dels fenòmens meteorològics o científics
-
Cultura i Mitjans
Taradell celebra una Jornada per Palestina aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Torelló estrena un àlbum de cromos dedicat a la cultura popular del municipi
-
Cultura i Mitjans
La disbauxa ja és aquí: el Pullassu dona el tret de sortida al Carnaval de Terra Endins de Torelló
