Haley Bonnar suspèn la seva actuació al Cirvianum de Torelló

La formació 4r 1a substituirà l’artista nordamericana.

Publicat el 23 de febrer de 2010 a les 18:19

Haley Bonnar, artista nordamericana que havia d’actuar al Teatre Cirvianum el 26 de febrer, ha suspès la seva gira europea. Davant d’aquesta contingència, però, el Patronat Municipal del Teatre Cirvianum i Associació musical L’Eclèctic han reaccionat organitzant un altre concert en el marc del cicle Per l’altra porta. Així, el 26 de febrer, a les 10 de la nit, actuarà la formació 4t 1a.

4t 1a va començar com a banda després d’una intuïció sobre la música en directe. I és que en vista de la quantitat de concerts maratonians que agrupen un nombre indecent de grups amb estils molt diferents, i en sales on el so és tan important com el color de la paret, la idea de tocar al saló de casa va resultar molt atractiva.

Sense micròfons, van començar a cantar a viva veu i a abaixar el so dels instruments, i a poc a poc la seva creació musical ha crescut en funció de tocar en aquestes condicions.

Un volum baix però suficient per sentir els matisos de totes les veus i instruments, i també per sentir respirar al públic. Un públic que deixa de ser públic i passa a ser un grup d’amics escoltant música en directe al saló de casa seva.

- Programació trimestral del Cirvianum