Els espectadors catalans ja poden tornar a veure des d'aquest divendres les emissions d'IB3 a través del canal IB3 Global, de manera que es reactiva la reciprocitat entre Catalunya i les Illes Balears amb l'emissió compartida dels seus principals canals. L'emissió del canal s'ha activat aquest migdia.
Segons ha informat la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) en un comunicat, el desembre els espectadors balears van tornar a rebre les emissions de TV3.cat, el 3/24 i el canal Súper 3/33.
El canal IB3 Global es podrà veure a Catalunya a través del múltiplex on també s'inclou TV3, Súper 3/33, Esports 3, 3/24 i les emissores de Catalunya Ràdio, de manera que es recupera una emissió que va deixar de veure's el novembre del 2012.
IB3 es torna a veure a Catalunya
Les emissions de la televisió de les Illes es van tallar el novembre del 2012
ARA A PORTADA
-
Prats de Lluçanès recupera el Cafè Teatre Orient després de més de 20 anys tancat al públic Irene Giménez Vinyet
-
Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts Redacció
-
Un viatge cinematogràfic, cultural i gastronòmic amb el Festival Nits de Cinema Oriental de Vic Irene Giménez Vinyet
-
-
Publicat el 15 d’abril de 2016 a les 15:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Fotos | El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic inaugura la 22a edició amb un viatge a Hong Kong
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 18, 19 i 20 de juliol
-
Cultura i Mitjans Arrenca la 22a edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic
-
Cultura i Mitjans Can Puget de Manlleu acull una nova edició de «Parelles Artístiques»
-
Cultura i Mitjans Un Rodafolk més popular que mai
-
Cultura i Mitjans Vic encara la recta final de la Festa Major