
L’últim acte del programa d’activitats lúdiques i culturals Fes-te l’Estiu, que s’ha celebrat durant aquest estiu a Sant Pere de Torelló, va tenir lloc el dijous passat, amb la música al carrer del conegut i gran romancer català Jaume Arnella. Una setantena de persones van assistir-hi. El públic va sortir realment satisfet de la gran actuació de Jaume Arnella a qui li van demanar fins quatre bisos en finalitzar.
Amb Jaume Arnella es dóna per acabades les nits del Fes-te l'Estiu que ja fa cinc anys que es realitzen amb una valoració realment positiva i amb un balanç de unes 500 persones que hauran gaudit de l'oferta del projecte al llarg d'aquetes tres setmanes.
Pel que fa als dimecres, que es feia el Ballem al carrer, la gran majoria de persones que hi han assistit cada setmana van demanar de poder repetir encara una sessió aquesta setmana i, per acord de l'Ajuntament i de la persona que dirigeix l'activitat, la santperenca Teresa Bru, ahir dilluns van fer la seva última sessió.
Jaume Arnella tanca el Fes-te l’Estiu a Sant Pere de Torelló
Cultura i Mitjans
Al programa de nits lúdiques hi han participat unes 500 persones.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Tot el que has de saber de la primera edició del Festival Canalla! de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Vic estrena el Festival Canalla! per reivindicar la literatura infantil i juvenil ACN
-
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 d'octubre Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Comença la restauració de les pintures murals de Sert a la Catedral de Vic: «És un projecte enorme» ACN
Publicat el
28 de juliol de 2009 a
les 15:39
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Una foto del pantà de Sau de l'osonenc Emili Vilamala, finalista d'un prestigiós concurs internacional
-
Cultura i Mitjans
El MEV ensenyarà una obra de Joan Miró que conserva a la seva col·lecció
-
Cultura i Mitjans
Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya
-
Cultura i Mitjans
El Lluçanès acull les Jornades d'Arqueologia 2026 a la Catalunya Central
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 d'octubre
-
Cultura i Mitjans
El Festival de Cinema de Muntanya de Torelló projectarà una seixantena de films de 18 països diferents
