El Canal Taronja va emetre dilluns una entrevista-tertúlia amb Joan López, regidor i portaveu d’ERC a l’Ajuntament de Vic. En una hora de programa, el republicà va tenir temps de tocar molts temes, entre ells el pacte amb CiU i la tibant relació amb la CUP i PxC.
“La CUP i PxC estan a la institució per benefici propi”, va dir sense embuts López. Pel que fa al pacte de govern, va assegurar que en un any s’havia complert en un 60%.
Enric Castellnou, exregidor de CiU a Vic, que també era a la tertúlia, va carregar contra l’alcalde, Josep M. Vila d’Abadal. “Els ciutadans no només et poden veure per la televisió, t’han de veure pel carrer”, va apuntar. També va tenir retrets contra l’equip de govern, ja que creu que “dóna sensació de debilitat”.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2012 a
les 15:47
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
