Ahir, en una de les escenes de la nova sèrie de TV3 "Mar de Fons", del senyor Benet i Jornet, va aparèixer un noi jove, molt ben plantat, amb un casc i una moto Harley Davidson (va dir que era la tercera que tenia). En una conversa improvisada amb uns amics d'uns amics, el noi va explicar que les coses, al seu poble, havien canviat molt: "Entre d'altres, l'alcalde, que sóc jo", va dir amb un somriure. I una de les noies, amb un altre somriure encisador, li va demanar: "I de quin poble ets l'alcalde?". I ell, tot vergonyós, va respondre: "De Seva". Caram! Sí que han canviat les coses, sí! Ai! Si ho veu el Palmarola...
ARA A PORTADA
-
-
-
Cultura i Mitjans Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic Irene Giménez Vinyet
-
Societat El CAP de Torelló incorpora un equip multidisciplinari per atendre pacients complexos al domicili Redacció
-
Societat Crida al civisme a Sant Julià després de diversos desperfectes a l'espai públic la nit de Sant Joan Redacció
Publicat el
03 d’octubre de 2006 a
les 09:04
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Arrenca la Festa Major Jove de Vic
-
Cultura i Mitjans
Festa Major de Vic 2026: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans
Quin temps farà dissabte per la Crida de la Festa Major de Vic 2026?
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 26, 27 i 28 de juny
-
Cultura i Mitjans
La Flama del Canigó s'estendrà arreu d'Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
La plaça Major de Vic torna a ser un espai lliure de petards durant la revetlla de Sant Joan
