L’Agrupació Coral Cardedeuenca i l’Orfeó Vigatà actuaran conjuntament a Vic el proper diumenge, dia 12 de juny (Orfeó Vigatà, 18:00 h), tot just un any després que fessin un concert conjunt a Cardedeu. Aquesta col•laboració entre les dues corals va néixer amb l’objectiu d’enfortir lligams i coneixences entre els dos grups corals, fet que va propiciar un concert a Cardedeu la primavera passada i que enguany sigui l’agrupació de Cardedeu que fa la visita a Vic.
El programa del concert constarà d’una primera part a càrrec de l’Orfeó Vigatà, dirigit per Benet Camps, amb peces de Mendelssohn, Vicenç M. Gibert, Antoni Pérez Moya i Valentí Miserachs, entre d’altres. La segona part, a càrrec de l’Agrupació Coral Cardedeuenca, dirigida per Emilio de la Linde, consta de peces d’Edward Elgar, Ferran Sors, Roberto Halfter i Johannes Brahms, entre d’altres. Finalment, faran una interpretació final conjunta de la sardana “l’Oreneta de Queralt”, de Manuel Oltra.
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juny de 2011 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
