La crisi obliga a ajornar el Vic Enllaç fins a «nou avís»

La crisi econòmica provoca una davallada important de col•laboradors i patrocinadors.

Publicat el 23 de desembre de 2009 a les 19:40



Versus Comunicació, els organitzadors del certamen, han decidit ajornar “fins a nou avís” la 16a edició del VicEnllaç, que s’havia de celebrar cel proper mes de febrer. La dràstica decisió té a veure amb la crisi econòmica, que ha provocat una davallada important de patrocinadors i de col•laboradors, la qual cosa, no permet oferir una fira “amb uns mínims de qualitat”, segons ha explicat Nati Vilà, responsable de VicEnllaç, a Osona.com.

Així, tot i que sembla hi ha suficients expositors, l’àmbit que es veuria més afectat és el de les activitats paral•leles, com desfilades de moda, sortejos o actuacions musicals, que no es podrien portar a terme.

En principi, l’organització nega que es tracti d’un tancament definitiu. Les previsions serien, en cas que millorés la conjuntura econòmica, de reobrir a finals d’any.

D’aquesta manera, se solucionarien dos pardals d’un tret, ja que aquestes dates són més bones per presentar una fira d’aquestes característiques, segons Vilà. Els participants al VicEnllaç ja havien sol•licitat fa temps avançar un mesos el certamen.

-----------------------

NOTA DE PREMSA
VERSUS COMUNICACIÓ

LA 16a EDICIÓ DE LA FIRA VICENLLAÇ S’AJORNA

Vic, 21 de desembre de 2009. La Fira VicEnllaç, que enguany havia de celebrar la 16a edició al febrer de 2010, s’ajorna fins a pròxim avís. El motiu de l’ajornament és que a hores d’ara la fira no compta amb el contingut mínim per esdevenir una fira de qualitat, participació i èxit. Així ho anuncia Nati Vilà, gerent de Versus Comunicació i responsable del VicEnllaç.

Tothom qui coneix el VicEnllaç sap que paral•lelament a la fira s’organitzen una sèrie d’activitats com la desfilada de moda, els sortejos o les actuacions musicals. Segons comenta Nati Vilà, “a hores d’ara, aquestes activitats no es podrien dur a terme i minvaria l’afluència de públic”. 

Vilà també explica que una de les suggerències sol•licitades pels expositors al llarg dels anys ha estat un canvi de data, i com que la situació actual no és la propícia, “creiem que ara és un bon moment de canviar. En breu anunciarem la nova data, que serà el proper 2010”.

Durant 15 anys VicEnllaç ha estat una fira capdavantera i de referència a la comarca d’Osona en el sector nupcial. Els objectius de la fira sempre han estat: promoure empreses de la comarca, cobrir les necessitats dels visitants, ser l’espai de trobada entre oferta i demanada, i crear activitats que complementin el servei de la fira per oferir diversitat i participació. Segons assegura la responsable del VicEnllaç, “estem convençuts que l’ajornament de la fira és positiu per assolir les mateixes expectatives i objectius d’anys anteriors”.

-------------------

Galeries de fotos d'anteriors edicions
- Desfilada i ambient (2009)
- Estands (2009)
- Inauguració (2009)
- Vic Enllaç (2008)
- Vic Enllaç (2007)
- Vic Enllaç (2005)