
El correfoc marcarà aquest divendres, dia 2 de setembre, l’inici de la festa major de Folgueroles, que enguany s’allargarà fins al dia 18. Seran 16 dies de gresca, amb propostes per a tots els gustos i les edats.
El primer cap de setmana, entre d’altres actes, tindrem la trobada de cotxes clàssics, una pedalada popular i dos concursos de nivell: la coca del mossèn i el de colles sardanistes. La festa es reprendrà el següent cap de setmana, del 9 al 11 de setembre, on es concentraran la majoria d’activitats. No hi faltaran les havaneres, la festa de l’escuma, el gegants i una trobada castellera. Tampoc els actes de la Diada Nacional, amb la Marxa dels Vigatans.
Els actes, de caràcter puntual i esportiu, s’allargaran fins al següent diumenge. Destaca l'original cronoescales de Foquers, que arriba a la seva segona edició. Es tracta de pujar corrents els 260 graons de pedra que formen part del camí que uneix Tavèrnoles i Folgueroles, un punt singular de gran atractiu paisatgístic.
Més informació de la cronoescales de Foquers
----------------
Galeries de fotos:
2010
- Xocolatada, gegants, missa i sardanes
- Pregó i concurs de coques
- Trobada de cotxes clàssics
2009
- Concert de Big Mama
- Baixada de Carretons (1)
- Baixada de Carretons (2)
- Activitats diverses
- IV trobada de cotxes clàssics
2008
- Diada castellera
- Inauguració del camp de futbol
- Concurs de coques
- Mossen Quinto
2007
- Concurs de colles sardanistes
- Trobada de vehicles classics
2004
- Correfoc
