La Fira de la Castanya de Viladrau entregarà divendres, 24 d'octubre, els seus guardons anuals al grup de comunicació El 9 Nou i al president de l'Associació de Municipis per la Independència (AMII i alcalde de Vic, Josep M. Vila d'Abadal. L'acte tindrà lloc a l'Espai Montseny a les 8 del vespre i l'organitza l'Ajuntament de la localitat.
La 2a edició del certamen, que se celebrarà el 25 i 26 d'octubre, ha decidit entregar la Castanya de Plata a El 9 Nou per l’interès que el mitjà ha mostrat al llarg dels anys cap als actes del municipi i la Fira de la Castanya. D'altra banda, Vila d'Abadal rebrà el Pelló de Plata per la seva iniciativa en el procés engegat a favor del dret a decidir.
En el mateix acte es concediran també els premis Castanyers de Plata a dues persones lligades a Viladrau, que hagin destacat per la tasca de servei a la difusió del municipi i del seu tarannà. Els seus noms es faran públics durant la cerimònia.
La Fira de la Castanya de Viladrau va iniciar la seva trajectòria l'any 1995, amb la finalitat de desenvolupar una activitat comercial que enllacés la cultura, la natura i la recuperació d'un producte de la terra com és la castanya de Viladrau i del Montseny. El certamen s'engloba en el marc de les activitats de l'Associació de Municipis Boscos de Bruixes i Bandolers.
La Fira de la Castanya distingeix El 9 Nou i Josep M. Vila d'Abadal
El certamen de Viladrau lliura els seus guardons anuals
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2014 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el tradicional Dijous Llarder amb protagonisme dels productes de proximitat
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del multitudinari Carnaval de Terra Endins de Torelló
-
Cultura i Mitjans
Neix un premi a l'excel·lència comunicativa en català en l'explicació dels fenòmens meteorològics o científics
-
Cultura i Mitjans
Taradell celebra una Jornada per Palestina aquest divendres
-
Cultura i Mitjans
Torelló estrena un àlbum de cromos dedicat a la cultura popular del municipi
-
Cultura i Mitjans
La disbauxa ja és aquí: el Pullassu dona el tret de sortida al Carnaval de Terra Endins de Torelló
