Aquest mes de juny, el col•lectiu artístic La Solitària de Manlleu presenta a la sala d’exposicions de Can Patalarga (c. de la Font, 10) la mostra “Animalades”, dels artistes manlleuencs i membres del grup Guillem Pla i Ester Tarabal.
L’exposició s’inaugurarà el divendres 10 de juny a les 8 del vespre i es podrà veure a la capital del Ter fins al 3 de juliol, en horari de dijous a diumenge de sis de la tarda a vuit del vespre.
“Animalades” posa de manifest la necessitat de diàleg entre dos móns artificiosament oposats. Fa 25 segles, el pensament grec va separar allò pròpiament animal del que és humà. A partir de pintures, dibuixos i gravats, Pla i Tarabal reflexionen i qüestionen aquesta relació inquietant i borrosa on es dilueix la certesa d’antigues fronteres, indagant en la irracionalitat com a punt comú entre l’ésser humà i l’animal, la humanització de les mascotes i la necessitat d’exterioritzar l’animal que tots amaguem a dins nostre.
La irracionalitat, frontera entre l’ésser humà i l’animal
Guillem Pla i Ester Tarabal mostren les seves obres a Manlleu.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de juny de 2011 a les 13:24
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025