"La lletera", de Xip Xap
A partir del proper diumenge, dia 18 d’octubre, i durant sis cap de setmanes tindrà lloc a Calldetenes la 17a edició del festival de titelles Calltitellesdetenes. Enguany l'organització ha tornat a programar dues sessions de cada espectacle per tal de donar cabuda a tot el públic infantil que des de fa molts anys segueix aquest certamen.
L'any passat van passar-hi 4.200 espectadors, xifra que l'organització preveu tornar a aconseguir aquest any a través de les propostes programades: espectacles frescos, dinàmics, que busquen la complicitat dels més petits.
Durant sis diumenges, l'Auditori Teatre de Calldetenes tornarà a acollir doncs un any més el Festival que inclou la representació dels següents espectacles de titelles:
18 OCTUBRE /09 a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda
LA LLETERA de la Cia.Xip Xap www.xipxap.cat
- Per a públic familiar. Edat recomanada: A partir de 2 a 7 anys. Durada: 50 m
Espectacle de titelles amb música en directe i dos titellaires que ens expliquen el conte de la Lletera d’una forma molt divertida i entretinguda. Aneu preparant la veu que haurem de cantar moltes cançons.
25 OCTUBRE /09 a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda
L’AVI RAMON de la Cia.Teatre Nu www.teatrenu.com
- Per a públic familiar. Edat recomanada: Per a totes les edats, a partir 4 anys Durada: 55 m.
L’avi de la Nora no se’n recorda del seu nom. Ja fa temps que va perdent la memòria. A través d’un viatge pels seus records, la Nora intentarà descobrir què pot fer per ajudar-lo. És un espectacle sobre l'estimació als avis, sobre la voluntat de mantenir viva la seva memòria i, sobretot, sobre les ganes de viure d'una nena que actua segons el que sap i creu, aprèn d'allò que viu i interpreta tot el que l'envolta.
1 NOVEMBRE /09 2/4 de 5 i a 2/4 7 tarda
“ABRETE SÉSAMO”de la Cia.Caleidoscopio teatro www.caleidoscopioteatro.com
-Per a públic familiar. Edat recomanada: Per a totes les edats Durada: 60 m.
Un espectacle sense paraules amb la música com a paper important. L’espectacle participa de tècniques variades, mascares, objectes, titelles i ninots, inflables... que fan una escenografia tridimensional, llum i cambra negre.
Una idea de teatre per jugar, amb escenes per veure, escoltar, participar...
8 NOVEMBRE / 09 a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda
XIP-XAP de la Cia. Plum Teatre www.lagloria.bloc.cat
- Per a públic familiar. Edat recomanada: Totes les edats Durada: 50 m.
Un viatge de cançons tripulat per petits titelles. El monstre de Banyoles, ha perdut el foc que treia per la boca, pel nas i pels queixals... I ara com anirà a les reunions de mostres i dracs? Quina vergonya ha decidit amagar-se a la banyera de la seva millor amiga mentre ella fa un viatge llarguíssim passant per cançons de tot el món per recuperar el Foc Joliu.
"Xix Xap", de Plum Teatre
15 NOVEMBRE / 09 a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda
CANTANT SOTA EL MAR de la Cia.Tatoina tatoina.blogspot.com
-Per a públic familiar. Edat recomanada: A partir de 3 anys Durada: 45 m.
La vida sota el mar pot ser molt divertida i aquesta és la història d’unes criatures marines molt especials que s’ho passen molt bé. Però, sembla que hi ha algú que no és feliç i que es troba sòl!
22 NOVEMBRE / 09 a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda
ELS PASTORETS de la Cia.Titelles Vergés www.titellesverges.com
-Per a públic familiar. Edat recomanada: A partir 3 anys Durada. 55 m.
Una nova versió dels pastorets amb un enfocament més simplificat i planer amb cançons nadalenques incorporant ritmes més actuals.
Cada diumenge dues sessions: a 2/4 de 5 i a les 6 de la tarda (18 i 25 octubre i 8,15 i 22 novembre) a 2/4 de 5 i a 2/4 de 7 (1 novembre)
Organitzat per: Ajuntament de Calldetenes
Col•laboren: Diputació de Barcelona Generalitat de Catalunya i El Clip
Venda anticipada d'entrades al Tel.lentrada de Caixa Catalunya 902 10 12 12, al web www.telentrada.com, o a taquilla una hora abans de la funció
Preu entrada anticipada: 4,00€
Preu entrada a taquilla: 5,00€
- Programació del Festival de Titelles

"Cantant sobre el mar", de Titelles Vergés