
El proper dissabte 24 de juliol, de 8 a 12 de la nit, es farà sota les voltes de la plaça Fra Bernadí de Manlleu una nova edició de la Mabiganga organitzada per Manlleu Associació de Botiguers (MAB). Es tracta una fira on els comerços participants ofereixen productes a preus extraordinàriament rebaixats.
Els comerços participants a l’edició d’enguany són dels sectors: moda roba, esports, regal, productes de perruqueria, roba de la llar, sabateria, corseteria, merceria, rellotgeria, joguines i joieria.
El MAB instal•larà un inflable per a la mainada. També hi haurà una petita mostra de brocanters, que se situaran a la part nord de la plaça.
La delegació de Manlleu de Mans Unides organitza, dins el mateix horari de la fira, una tómbola solidària per a la construcció d’un internat a Manipur (Índia).
- Veure galeria de fotos de l'any passat (Xevi Mas)
La Mabiganga posa la cirereta del pastís a les rebaixes de Manlleu
Roba, sabates, joguines, joies o materials d’esports es podran trobar a la plaça Fra Bernadí.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de juliol de 2010 a
les 21:10
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Vic impulsa una campanya per garantir la presència del català al parc d'atraccions del Mercat del Ram
-
Cultura i Mitjans
Les millors imatges del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Èxit de visitants al Mercat del Ram de Vic tot i l'absència de porcs i vaques
-
Cultura i Mitjans
Arnau Tordera pronuncia el pregó del Mercat del Ram de Vic 2026
-
Cultura i Mitjans
Així sona «Virolai», el nou senzill d'Obeses
-
Cultura i Mitjans
Neix Birding Ter, una fira per impulsar el riu Ter com a eix de connexió territorial
