Aquest dissabte 11 de juliol a les 10 de la nit se celebra la sessió "Poriental" en el marc de les Nits de Cinema Oriental. Tràilers, un curtmetratge... i la projecció de "13 Beloved", un excel·lent film tailandès en el qual s’hi barreja terror i humor negre. L’argument? Un home accepta una aposta: culminar 13 proves per emportar-se una gran quantitat de diners. Però quines proves!
Durant tota la sessió hi haurà servei de bar. Poriental es farà al pati posterior de la Biblioteca Joan Triadú/Museu de l’Art de la Pell. L'organització avisa que si hi assisteix alguna noia amb el cabell negre i molt llarg (estil fantasma japonès) la conviden a una cervesa oriental.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de juliol de 2009 a
les 16:33
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
