Nova proposta del Cicle Gaudí, el circuit estable de cinema català. Aquest març és el torn de Sis dies corrents, la celebrada pel·lícula de Neus Ballús. El film relata sis dies de treball de tres lampistes -en Valero, en Moha i en Pep- i com és una setmana de les seves vides i les vivències que hi ha darrere de cada reparació.
[nointext]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KNGe2af_Dq0[/youtube]
[intext1]
Sis dies corrents, que es va estrenar l'octubre passat, ara es torna a projectar en sales i equipaments de més d'un centenar de viles i ciutats del país, a preu reduït entre les quals n'hi ha cinc d'Osona. Consulta els horaris a continuació:
[despiece] Tavertet. Sala Polivalent de l'Ajuntament. Dijous 17 de març. 20h
Torelló. Cinema El Casal. Dijous 17 de març. 21h
Centelles. Centre Parroquial. Divendres 25 de març. 20h
Manlleu. Cinema Casal de Gràcia. Diumenge 27 de març. 19h
Taradell. Can Costa Centre Cultural. Dijoys 31 de març. 21h
[/despiece]
[intext2]
[intext3]
La pel·lícula «Sis dies corrents» es projecta a Tavertet i Torelló
El film també es podrà veure a Centelles, Manlleu i Taradell
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 14 de març de 2022 a les 16:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals