Tot i que l'objectiu inicial de radioreggae.cat és convertir-se un canal temàtic de referència al llarg del territori dels Països Catalans, la direcció de l'emissora, encapçalada pel torellonenc Salva Bardolet, ja està treballant per esdevenir una plataforma internacional de la música reggae. En aquesta línia, un dels primers projectes (a partir del gener de 2007) és la traducció del web al japonès, ja que es vol apostar per la penetració al Japó, un país on, progressivament, s'està implantant l'ambient reggae.
La primera ràdio de reggae dels Països Catalans emet des de Sant Hipòlit de Voltregà
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2006 a
les 13:02
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans El Festival Nits de Cinema Oriental de Vic porta una estrena mundial amb connexions locals
-
Cultura i Mitjans L'Estiu a la fàbrica de Roda de Ter amplia el Festivalet literari per a infants i famílies
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de juny
-
Cultura i Mitjans Vic recupera la memòria de Marià Colomer amb la restauració del cambril de la Pietat i una exposició
-
Cultura i Mitjans
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts amb notable presència d'artistes catalans
-
Cultura i Mitjans
Un Cabró Rock de tornades i comiats
