La prosa de tres poetes

Pilar Cabot, Anton Carrera i Jacint Sala presenten a Tavèrnoles el seu llibre “O no”.

Publicat el 18 d’abril de 2012 a les 17:28
Els escriptors osonencs Pilar Cabot, Anton Carrera i Jacint Sala presentaran el proper dissabte, dia 21 d’abril, a Tavèrnoles el seu llibre “O no”. L’acte tindrà lloc a sala polivalent, a les 17:30 hores.
 
Els tres autors són poetes. En aquesta obra conjunta, però, decideixen compartir la seva producció en un recull de proses. Els textos no tenen cap similitud temàtica ni d’estil entre ells, només comparteixen el fet que tots acaben amb l’expressió “o no”.

El llibre "O no" va sorgir en un dels sopars que els tres autors feien regularment al restaurant Colomer de Tavèrnoles. Durant la presentació, els tres escriptors explicaran el motiu pel qual tres poetes s'ajunten per escriure un llibre de prosa i quin nexe d'unió hi ha entre les diferents històries que integren el llibre.

En acabar l'acte, l'Ajuntament oferirà un petit refrigeri als assistents.