ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2010 a
les 12:14
Els Sagals d'Osona han aconseguit carregar per primera vegada en la seva història un tres de vuit a a la plaça Major de Vic. Tanmateix, a la sortida de l'anxaneta el castell ha fet llenya, amb el resultat que un veterà casteller dels components de la pinya ha hagut de ser traslladat en ambulància a passar una revisió, sembla que sense conseqüències greus.
Escull Osona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Més d'un centenar d'activitats portaran la disbauxa a la Festa Major de Vic
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Rupit guanya un nou accés i un premi estatal d'arquitectura
-
Cultura i Mitjans La Universitat d’Estiu de la UVic-UCC arrenca amb la commemoració dels 200 anys de les Escoles Vedruna
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de juny
-
Cultura i Mitjans
Sant Julià de Vilatorta retorna a les arrels amb una nova edició del Keràmik
-
Cultura i Mitjans
Entre la calor i les flors: postals de primavera a Osona i el Lluçanès
