La trobada gegantera de Sant Julià de Vilatorta va omplir aquest diumenge la plaça Catalunya del municipi. Abans de les deu del matí les colles que acompanyaven en Pàmfil i l'Elisenda van poder esmorzar i després va començar la gresca. Les colles convidades van haver de superar la gimcana, que es va consolidar en la seva segona edició.
Després, va començar la cercavila pels carrers del poble. Al costat dels gegants hi havia un centenar de puntaires en la dissetena trobada que es fa a Sant Julià de Vilatorta.
La trobada de gegants de Sant Julià consolida la gimcana
Cultura i Mitjans
La jornada va començar amb un esmorzar
ARA A PORTADA
-
Societat «És un dia molt especial»: les escoles de Vic comencen el curs escolar amb normalitat tot i la vaga educativa Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027 Irene Giménez i Vinyet
-
-
Societat L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya» Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
26 de juliol de 2016 a
les 15:36
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
