Vic ha estat escollida pel diari La Vanguardia per fer la primera presentació de la seva edició en llengua catalana, tal com ja va anunciar Osona.com. L'acte tindrà lloc el dia 28 de febrer (dia de festa local a Vic), al teatre l'Atlàntida, a les 7 de la tarda.
L’acte estarà presidit l’alcalde de la ciutat, Josep Maria Vila d’Abadal, i comptarà amb les intervencions de Josep Antich, director de La Vanguardia, Quim Monzó, escriptor, i Francesc-Marc Álvaro, periodista. Aquests dos últims també són articulistes habituals del diari.
La Vanguardia escull Vic per fer la primera presentació de l’edició en català
Cultura i Mitjans
L’acte es farà aquest dilluns i comptarà amb la presència de Josep Antich i els articulistes Quim Monzó i Francesc-Marc Álvaro.
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Vic es prepara per a una nova edició de la multitudinària Fira de la Muntanya Irene Giménez i Vinyet
-
Societat El ple de Vic tomba una moció per donar suport institucional a la vaga general de l'11-N Irene Giménez Vinyet
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de novembre Irene Giménez Vinyet
Publicat el
26 de febrer de 2011 a
les 19:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Atlàntida estrena un musical ambientat en una fàbrica de pells de Vic i amb la Guerra Civil de teló de fons
-
Cultura i Mitjans
Creen una nova experiència familiar per descobrir l'entorn natural de Viladrau
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 30 i 31 d'octubre i 1 de novembre
-
Cultura i Mitjans
Què fer per la Castanyada 2026 a Osona i el Lluçanès?
-
Cultura i Mitjans
Jornades Miquel Martí i Pol 2026: una programació que connecta poesia, música, educació i territori
-
Cultura i Mitjans
Prop de 16.000 persones visiten la primera edició del Festival Canalla! de Vic
