L’albergueria és un espai cultural situat rere la catedral de Vic, en un carreró íntim i discret. De fa anys va programant exposicions i activitats on es troben la creació contemporània, el patrimoni cultural de l’Església, i la reflexió sobre el fet transcendent. Enguany proposen el cicle cultural “Un embat de vent”, on tres artistes ben diferents prenen veu en tres exposicions.
L’albergueria ha recorregut al micromecenatge per finançar el cicle. Els diners que es necessiten per tirar endavant la iniciativa són 2.000 euros. Els petits mecenes poden fer aportacions a partir de 10 euros. Tots ells rebran els corresponents agraïments i alguns obsequis, com visites o tallers gratuïts.
Micromecenatge
El micromecenatge és una manera directa de finançar projectes amb la suma d’aportacions individuals. La plataforma Verkami, que es a través d’on es gestiona, es dirigeix a creadors independents que busquen finançament per materialitzar les seves idees. El seu públic, convertit en mecenes, rep recompenses exclusives a canvi de les seves aportacions.
Només els projectes que en el termini de 40 dies arribin com a mínim al 100% del seu objectiu de finançament rebran els diners aportats pels seus mecenes. En cas contrari, les quantitats que els mecenes s’han compromès a aportar no es faran efectives i el projecte no rep el finançament. Verkami cobra pels seus serveis un 5% del que recapti el projecte i només en cas que aquest aconsegueixi el finançament.
L'albergueria també recorre al micromecenatge
L’entitat vol finançar un cicle cultural amb tres exposicions
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 12 de juny de 2013 a les 17:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals