L’albergueria és un espai cultural situat rere la catedral de Vic, en un carreró íntim i discret. De fa anys va programant exposicions i activitats on es troben la creació contemporània, el patrimoni cultural de l’Església, i la reflexió sobre el fet transcendent. Enguany proposen el cicle cultural “Un embat de vent”, on tres artistes ben diferents prenen veu en tres exposicions.
L’albergueria ha recorregut al micromecenatge per finançar el cicle. Els diners que es necessiten per tirar endavant la iniciativa són 2.000 euros. Els petits mecenes poden fer aportacions a partir de 10 euros. Tots ells rebran els corresponents agraïments i alguns obsequis, com visites o tallers gratuïts.
Micromecenatge
El micromecenatge és una manera directa de finançar projectes amb la suma d’aportacions individuals. La plataforma Verkami, que es a través d’on es gestiona, es dirigeix a creadors independents que busquen finançament per materialitzar les seves idees. El seu públic, convertit en mecenes, rep recompenses exclusives a canvi de les seves aportacions.
Només els projectes que en el termini de 40 dies arribin com a mínim al 100% del seu objectiu de finançament rebran els diners aportats pels seus mecenes. En cas contrari, les quantitats que els mecenes s’han compromès a aportar no es faran efectives i el projecte no rep el finançament. Verkami cobra pels seus serveis un 5% del que recapti el projecte i només en cas que aquest aconsegueixi el finançament.
L'albergueria també recorre al micromecenatge
L’entitat vol finançar un cicle cultural amb tres exposicions
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2013 a
les 17:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Ramon Mas publica un assaig poètic i filosòfic que reflexiona sobre la pèrdua de les persones estimades
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 29, 30 i 31 de maig
-
Cultura i Mitjans El Festus de Torelló 2026 situarà el focus en el concepte de comunitat
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 22, 23 i 24 de maig
-
Cultura i Mitjans Un acord «in extremis» evita el tancament del monestir de Sant Pere de Casserres
-
Cultura i Mitjans
Fillas de Cassandra, Anna Andreu i Cia. Manolo Alcántara actuaran al Cantilafont
