L'artista osonenc Toni Oritz va aparèixer aquest divendres passat a l'escenari de Got talent de Telecinco on va impressionar jurat i públic. Ortiz va presentar el cubiart, una tècnica innovadora, que només porta a terme aquest artista.
En uns cubs blancs, Ortiz va començar a fer traçats de pintura negra aparentment sense solta ni volta. Després d'acabar de pintar-los, va començar a col·locar els cubs en un altre ordre diferent. I, per sorpresa del públic i del jurat, va acabar apareixent un retrat de Risto Mejide.
"És original i únic, m'ha encantat", deia el productor, sorprès pel final inesperat. L'osonenc va aconseguir emportar-se el "sí" dels tres membres del jurat. Ara, caldrà veure amb què sorprèn per a la propera actuació. Podeu veure l'espectacle complet en aquest enllaç.
L'artista Toni Ortiz sedueix el jurat de «Got talent»
L'osonenc va fer un retrat gegant de Risto Mejide
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Aquest divendres comencen els actes de la Festa del Pi de Centelles
-
Cultura i Mitjans
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Cultura i Mitjans
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
