Dijous 2 de desembre a les 20:00 h, a la Sala 3 Joan Anglada del teatre Atlàntida de Vic actuarà Carles Bonnin de Prada. Pianista oficial de la Real Cartuja de Valldemossa amb unaextensa i reconeguda trajectòria a nivell europeu, interpretarà fragments de Chopin,Liszt i Mendelssohn.
Divendres dia 3 de desembre, a les 20:30h, la Sala 2 Joaquim Maideu acollirà el retorn del pianista Joan Ribé. Després de l’èxit de la seva primera actuació a L’Atlàntida, Ribé interpretarà les quatre balades de Chopin, en commemoració al bicentenari de la mort de l’artista.
I per finalitzar la setmana, el diumenge dia 5 a les 18:00h, a la Sala 1 Ramon Montanyà de la mà de la companyia Ateneu Popular 9 Barris i sota la direcció de Leandre Ribera, podrem gaudir de “Limbus”. Circ català contemporani, farcit d’acrobàcies, aeris, malabars i clowns, pensat per entretenir i fer passar una bona estona al públic adult i infantil.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de desembre de 2010 a les 17:19
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Cultura i Mitjans
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
-
Cultura i Mitjans
Tot a punt a Centelles per a una nova edició de la Fira de la Tòfona
-
Cultura i Mitjans
Vic celebra el Nadal amb un centenar de propostes repartides per tots els barris de la ciutat
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
