El passat diumenge, dia 29 d'abril, van començar les festes del barri dels Caputxins de Vic. Una programació àmplia i variada que acabarà el 27 de maig.
Aquest any, les festes reten homenatge a Josep Luís López-Guardia, àlies Cavin Cooper, veí dels Caputxins, dibuixant i creador de la mascota del barri que s’ha estrenat aquests dies. A més, el 20 de maig, a Can Pau Raba, s'inaugurarà una exposició dedicada a l’artista. Cavin Cooper va morir el passat mes de febrer.
El concert de Glòria Terricabres, representacions teatrals, una caminada i una bicicletada popular i una passarel·la de moda, actes destacats del programa.
Les festes del barri dels Caputxins recorden Cavin Cooper
El dibuixant va morir a Vic el passat mes de febrer.
ARA A PORTADA
-
El Consell Comarcal d'Osona aprova un pressupost de més de 50 milions d'euros pel 2026 Irene Giménez Vinyet
-
El Govern avala l'ERTO que afecta 450 treballadors del Grup Jorge pel brot de pesta porcina Redacció
-
La CUP aposta per la diversificació del model productiu per posar fre al «monocultiu de porcs i turistes» Irene Giménez Vinyet
-
-
«Macrocultiu» o diversificació: la pesta porcina accelera el debat sobre el model econòmic a Osona Irene Giménez Vinyet
Publicat el 02 de maig de 2012 a les 20:00
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 12, 13 i 14 de desembre
-
Cultura i Mitjans
Osona i el Lluçanès es bolquen amb «La Marató» 2025: totes les activitats
-
Cultura i Mitjans
Espinelves es converteix en l'epicentre dels mercats de Nadal amb la Fira de l'Avet
-
Cultura i Mitjans
El Mercat Medieval de Vic supera els 250.000 visitants en una 29a edició marcada pel bon temps
-
Cultura i Mitjans
Nadal il·luminat a Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 5, 6 i 7 de desembre
