Les lletres, la temàtica central del Premi Plana de Vic

El guardó del Patronat d'Estudis Osonencs està dotat amb 3.000 euros

Publicat el 19 de juliol de 2015 a les 17:46
Un any més, el Patronat d'Estudis Osonencs ha convocat el Premi Plana de Vic. Enguany, centra la seva temàtica en l'àmbit de les lletres, on queden compreses l’arqueologia, l’art, la bibliologia, la demografia, el dret, l’economia, la filosofia, la història, la literatura, la llengua, la música, la sociologia i aquelles altres especialitats que puguin estar relacionades amb les esmentades anteriorment.

Totes les obres presentades han de ser inèdites i en català. A més, es valoraran especialment aquelles que incloguin característiques d'interès per a la comarca d'Osona i que siguin adequades per ser publicades en una de les sèries bibliogràfiques que té el Patronat. Tots els treballs presentats optaran a un premi de 3.000 euros.

L'últim dia per presentar l'obra serà el 15 de setembre de 2015. Tots els treballs s'hauran de presentar a la secretaria del Patronat d'Estudis Osonencs a la Biblioteca Episcopal o per correu certificat. Tots els participants hauran de presentar cinc exemplars del treball realitzat, a més, d'una plica tancada on hi haurà el nom i cognoms, domicili, telèfon i adreça electrònica.

El guanyador se sabrà públicament durant l'acte acadèmic de la festa anual del Patronat d'Estudis Osonencs.
 

Consulta les bases del concurs