Dissabte que ve, dia 17 d’octubre, tindrà lloc la projecció de la pel•lícula “Grease”, produïda per l’escola Estel de l’Associació Sant Tomàs (centre per a discapacitats). El film es podrà veure a partir de les 6 de la tarda al Teatre de Santa Eugènia de Berga.
Just abans de la projecció, s’oferirà una roda de premsa amb els protagonistes. Després del film, hi haurà l’actuació de la Coral Cantaires de Santa Eugènia. El fi de festa consistirà en un psicolabis.
L’organització de l’esdeveniment va a càrrec de CiU de Santa Eugènia de Berga.
L’escola Estel produeix un film
"Grease", que té a discapacitats com a protagonistes, es podrà veure a Santa Eugènia.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’octubre de 2009 a les 14:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Mazoni: «Al sector musical sembla que tothom està en lluita per qui fa la promoció més cridanera»
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys