Sota el nom d'Aula Oberta de l'Esquirol, Pep Castells, Jaume Crosas i Josep Rosanas proposen un espai de debat i reflexió sobre l'àmbit polític i social de Catalunya. La presentació de la proposta es va fer el passat 22 de febrer, a la sala de plens de l'Esquirol.
Per tal de portar a terme aquesta iniciativa, els organitzadors han concretat una sèrie de xerrades entorn a la història de Catalunya, vistos des de tres àmbits diferenciats, en quant a metodologia,
* Art i cultura. El món de la creació literària, artística, popular...
* Història. El coneixement dels trets i dels esdeveniments que han configurat un país
* Pensament i política
En total s'han organitzat 20 xerrades repartides del 22 de febrer al 29 de novembre. Totes les sessions es duran a terme els dimarts (que toquin, consultar calendari del cartell) a partir de 2/4 de 10 del vespre.
La primera cita serà el proper dimarts, dia 1 de març. Pep Castells oferirà la xerrada "De què parlem quan diem política?".
Seria convenient que totes aquelles persones que estiguin interessades a participar en alguna de les sessions s'inscriguin previament (com a mer tràmit) i així per exemple, en cas de que hi hagi documentació saber la quantitat de còpies a fer o l'espai necessari...
L’Esquirol obre un espai de debat sobre la situació política i social a Catalunya
Sota el nom d’Aula Oberta, s’han programat 20 xerrades sobre art i cultura, història, i pensament i política. Dimarts, primera cita.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 26 de febrer de 2011 a les 23:29
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»